Subject: FW: Kiri
From: "Piret Parman" <[email-masked]>
To: "Estra Lutus" <[email-masked]>
Date: Mon, 17 Feb 2025 10:04:24 +0200

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Monday, February 17, 2025 9:36 AM
To: Harju Maakohtu Tallinna kohtumaja <[email-masked]>; Tartu 
Maakohus <[email-masked]>; Viru Maakohus <[email-masked]>; 
Pärnu Maakohus <[email-masked]>; Tallinna Ringkonnakohtu Tallinna 
kohtumaja <[email-masked]>; Tartu Ringkonnakohus 
<[email-masked]>; MTÜ Eesti Kohtunike Ühing <[email-masked]>; Eesti 
Juristide Liit <[email-masked]>; Eesti Kaubandus-Tööstuskoda 
<[email-masked]>; Tartu Ülikooli õigusteaduskond <[email-masked]>; Tallinna 
Tehnikaülikooli õiguse instituut <[email-masked]>; Eesti Võlausaldajate 
Liit <[email-masked]>; Maksejõuetuse teenistus <[email-masked]>; 
Eesti Pangaliit <[email-masked]>
Subject: Kiri

Tere!

Teile on saadetud Justiits- ja Digiministeeriumi dokumendihaldussüsteemi 
Delta kaudu dokument.

Pealkiri: Kutse arvamuse avaldamiseks: pre-pack menetluse regulatsioon 
maksejõuetusõiguse direktiivi ettepanekus

Registreerimise kuupäev: 17.02.2025

Registreerimise number: 1-12/1667.

Lugupidamisega

Justiits- ja Digiministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 620 8100
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.justdigi.ee